سر خــــط , سلام...
theme designer :

x-themes.blogfa.com



اینجا براش کوچیک بود,پر پروازشو بست رفت...

سر خــــط , سلام عزیزم 
هواتو کرده بــــاز,این دل دوباره 
تو خیلی وقته که تنــــهام گذاشتی 
همین تنهایی تنــــها یادگاره 

واست من چی بگم از حال و روزم 
شب و روز کار این دل انتظاره 
ملالی نیست جز غم نبودن تو 
خوبِ من,خوبم اگه فاصله بذاره 

خیس بارون شدم و نیومدی 
مثل مجنون شدم و نیومدی 
از غم تو مثل ابرای بهار 
زار و گریون شدم و نیومدی 

انتظــــارت می کشه آخر منو 
سهم قلب من نکن شکستنو
چرا از من تو دوری می کنی 
تو که یادم دادی عاشق شدنو

عشقم از چشم تو افتاده چــــرا ؟
تو گذشتی از دلم ساده چــــرا ؟
چجوری دلت اومد که بگذری ؟
گریــــه هام یــــادت نیافتــــاده چــــرا ؟؟؟

دیگه دارم آروم آروم میمیرم 
ای خدا چی کار کنم 
من چی بگم 
وقتی عشقم دشمن جونم شده 
من برم گلایم و به کی بگم ؟؟؟

بی تو دارم می میرم تو انتظــــار 
بیشتر از این تو منو تنــــها نذار 
دستای خالی و تنهــــام و بگیر 
بی کسی هام و بــــه روی من نیار 
نمی فهمی نمیشه نمی تونم 
تــــا دوباره بی تو تنها بمونم 
کاش بفهمی که غم دوری تو 
خیلی وقته که بریده اَمــــونم .


نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت15:06---29 تير 1392
سلام مرسی ک بهم سر زدی منم لینکت کردم موفق باشی

مریم
ساعت13:23---29 تير 1392
سلام . مرسی از این که به وبلاگم سر زدی . دوست داری با هم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:آجی آدرس وبتو نذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 28 تير 1398برچسب:پر پرواز؛مطلب قشنگ و غمگین, 23:30 |- ℳ◎ℏ@ммαḓ ツ -|

ϰ-†нêmê§